Kyllä vain, ArmA:n uusi päivitys on julkaistu hetki sitten. Päivitys tuo mukanaan mm. uuden pelimuodon nettipeliä varten, uusia yksiköitä, parannuksia pelimoottoriin, parannellun huijauksen eston, jne. Koko muutos lista löytyy täältä.
ArmA Update v1.14 (138 MB)
Tässä vielä listaa päivityksen suurimmista muutoksista:
Lue täältä lisää uudesta pelimuodosta "Warfare".
ArmA Update v1.14 (138 MB)
Tässä vielä listaa päivityksen suurimmista muutoksista:
General:
- Newly adjusted default field of view
- Improved performance (up to 100% increase in frame rate depending on scene, video settings and graphics card)
- Significant optimizations with large view distances
- New scripting functions (string manipulation, multiplayer synchronization)
- Further improved recoil
- Improved airplane turn dynamics simulation (including improved rudder simulation)
- Fixed clipping issues with 16:9 or TrippleHead displays
Multiplayer:
- Numerous voice over net and multiplayer related fixes and improvements
- BattlEye anti-cheating system
AI:
- AI bridge pathfinding much improved
- Many combat AI improvements and tuning
- Fixed some bugs in the AI target recognition both visually and aurally
Stability and Compatibility:
- Fixed compatibility issues with Vista x64 platform with 4 GB RAM
- Fixed Out Of Memory problems caused by exhausting 32b virtual address space
- Fixed compatibility problems caused by various copy protections used
- Fog is rendered correctly on DX10 generation cards
New content:
- ArmA Warfare
- Southern Sahrani
- Desert Marines
- Woodland Army soldiers
- Newly adjusted default field of view
- Improved performance (up to 100% increase in frame rate depending on scene, video settings and graphics card)
- Significant optimizations with large view distances
- New scripting functions (string manipulation, multiplayer synchronization)
- Further improved recoil
- Improved airplane turn dynamics simulation (including improved rudder simulation)
- Fixed clipping issues with 16:9 or TrippleHead displays
Multiplayer:
- Numerous voice over net and multiplayer related fixes and improvements
- BattlEye anti-cheating system
AI:
- AI bridge pathfinding much improved
- Many combat AI improvements and tuning
- Fixed some bugs in the AI target recognition both visually and aurally
Stability and Compatibility:
- Fixed compatibility issues with Vista x64 platform with 4 GB RAM
- Fixed Out Of Memory problems caused by exhausting 32b virtual address space
- Fixed compatibility problems caused by various copy protections used
- Fog is rendered correctly on DX10 generation cards
New content:
- ArmA Warfare
- Southern Sahrani
- Desert Marines
- Woodland Army soldiers
Lue täältä lisää uudesta pelimuodosta "Warfare".
MAINOS
MAINOS
1
21.05.2008 19:13
#1
21.05.2008 19:31
#2
Editorin tarkkuutta on paranneltu huomattavasti, uudet yksiköt ovat hienoja, AI on huomattavasti älykkäämpi = 25-Hummerin Squadin jokainen auto meni nätissä jonossa sillan yli, ja peli on huomattavasti kevyempi. Oudolta kyllä tuntui pelihahmon nopeuden ja kääntymisen hidastaminen.
Nettipelikin on nyt testattu, ja oli mahtavaa ja kevyesti pyörivää menoa Kellys Heroes serverillä.
Laatupätchi, joka parantaa ennestään loistavaa peliä huomattavsti.
22.05.2008 15:45
#3
23.05.2008 21:00
#4
Millonkas se ArmA 2 ilmestyy ? ( jos ilmestyy??? )
24.05.2008 20:29
#5
Uuden 1.14 version jälkeen jopa pienet DM kentät aiheuttavat massiivisia 100,000 desyncin piikkejä muutamallakin pelaajalla. Patch itsessään on loistava uutuus, mutta liian raskas.
Team: [Team Gilyou]
25.05.2008 09:46
#6
Woodland Army soldierit saa peliin? Tai missä kohtaa?
26.05.2008 19:02
#7
Miten #Desert Marinesit
Woodland Army soldierit saa peliin? Tai missä kohtaa?
Editorissa? Siis käsitykseni mukaan:
Blufor/USMC = Desert Marines
Blufor/men = Woodland Medic ja Rifleman
1