DICE on esittänyt seuraavanlaisen kilpailukutsun kaikille yhteisösivustoille. Tehtävänä on antaa palautetta ja toiveita Battlefield 3:n suhteen, mutta ei vain kertomalla vaan esittämällä ne mielikuvituksellisella tavalla. Oli kyse sitten tietynlaisesta ominaisuudesta, aseesta, kulkuneuvosta tai mistä vaan peliin liittyvästä - käytä luovuuttasi sekä oveluuttasi ja keksi hauska tapa tehdä ajatuksesi selväksi.
Kolme maailmanlaajuisesti parasta ehdotuksen tekijää sekä ehdotuksen lähettänyt yhteisösivusto palkitaan Battlefield 3:n julkaisun jälkeen mahtavalla erikoispaketilla.
Ja jotta ehdotusten taso pysyisi korkeana, palkitsee Gaming.fi parhaan suomalaisen ehdotuksen vapaavalintaisella pelillä. Muista siis osallistua!
Miten kilpailuun osallistutaan?
Kun olet saanut luomukseksi valmiiksi, lisää tai linkitä se tämän uutisen kommentteihin. Kokoamme kilpailuajan päätyttyä ehdotukset yhteen ja lähetämme ne eteenpäin DICE:lle.
Milloin kilpailu päättyy?
Takarajaa ei ole vielä kerrottu, todennäköisesti aikaa on kuukausi tai kaksi. Päivitämme uutista kun päättymispäivämäärä on tiedossa.
Kilpailusta ja Battlefield 3:sta voit keskustella #Battlefield.fi-kanavalla Quakenetissä.
Kolme maailmanlaajuisesti parasta ehdotuksen tekijää sekä ehdotuksen lähettänyt yhteisösivusto palkitaan Battlefield 3:n julkaisun jälkeen mahtavalla erikoispaketilla.
Ja jotta ehdotusten taso pysyisi korkeana, palkitsee Gaming.fi parhaan suomalaisen ehdotuksen vapaavalintaisella pelillä. Muista siis osallistua!
Miten kilpailuun osallistutaan?
Kun olet saanut luomukseksi valmiiksi, lisää tai linkitä se tämän uutisen kommentteihin. Kokoamme kilpailuajan päätyttyä ehdotukset yhteen ja lähetämme ne eteenpäin DICE:lle.
Milloin kilpailu päättyy?
Takarajaa ei ole vielä kerrottu, todennäköisesti aikaa on kuukausi tai kaksi. Päivitämme uutista kun päättymispäivämäärä on tiedossa.
Kilpailusta ja Battlefield 3:sta voit keskustella #Battlefield.fi-kanavalla Quakenetissä.
MAINOS
MAINOS
<<1234>>
14.03.2011 21:38
#21
Ku tossa BC2 jos ammut iha selvästi ukkoon snipulla ja Hc modissa,mutta mitää ei tapahdu,ei ees hitmarkkia
14.03.2011 22:02
#22
olisi todella kätevä vaikka jossain tilanteessa missä vihollis squadi olisi menny camppii rakennuksen sisälle ja hävittäjä ei muuten huomaisi että siellä olis omille paljon vastarintaa niin kaivas laserin esiin ja merkkais tuhottavan rakennuksen ja ongelma on pois kartalta :D
14.03.2011 22:02
#23
14.03.2011 22:24
#24
Muistakaahan, että kilpailun idea on luovuus. Pelkkä sepostus ei sellaista ole, joten koittakaa laittaa mukaan jotain erilaista. Tehkää ideasta laulu, runo tai vaikka haiku :)
Runo Lounais-Suomen murteella niin onpahan uniikki. Helvetin äidinkielen esseekoe -.-
14.03.2011 22:31
#25
15.03.2011 00:23
#26
-----------------------------------------------------------------
Tulipa kerran pahalle diktaattorille taas huono aamu. Maito loppu joten kahvi juotava mustana, viimeistä tupakkiakin vietiin. Armeijakin oli nurissut jo monta viikkoa huonon ruuan takia. Aamu vitutusta ei suinkaan parantanut se että KuliKuli maassa asiat olivat hyvin. Viiniä, laulua ja naisia riitti. Rahaakin oli niin että olivat juuri uusineet ilmapuolustusjärjestelmänsä sekä pykänneet lisää miinoja rajalle.
" Nyt tämä scheisse saa riittää!! Tuokaa insinöörit paikalle!" Ja niin saapuivat insinöörit nöyrinä johtajansa pakeille.
" mitähän nyt joudutaan vääntämään... se viime kertainen nukesinko ei ollut kovinkaan suuri hitti varsinkaan kun Raimo päätti laittaa rumpulippaan siihen." " - turpa kiinni Keijo, itse et ole keksinyt mitään sitten polkusuksien!"
Ja niin saivat inssit tehtäväkseen rakentaa ohjusjärjestelmän jolla tuhotaan KuliKuli maan ilmapuolustus sekä miinavyöhyke. Joutomaata kun diktaattorilla oli yllinkyllin. Oli voittanut ne vanhalta KuliKulin presidentiltä nuorempana pokeri-illassa. Nyt siellä ei seisonut kuin hyttyset ja vanhoja talonraunioita.
Samalla inssien piti vahvistaa myös oman, Bibimaan puolustusjärjestelmää koska vastahyökkäys oli enemmän kuin odotettavissa.
Niin insinöörit tällä kertaa saivat kuin saivatkin aikaiseksi puolen tusinaa ohjussiiloa jotka oli suunnattu kohti KuliKulin ilmapuolustusta sekä miinakentää. Harmi vaan että olivat juovuspäissään katsoneet karttaa väärin joten siilot olivat levällään pitkin maita ja mantuja. " JUMALAUTA! Kuka teistä perseistä keksi laittaa 6 siiloa niin kauas toisistaan että minulta menee yli puolet joukoista niitten puolustamiseen! Nyt te saatana lompsitte sinne keskukseen ja katsotte että kaikki toimii kuten pitää tai teen teistä leipälaukkuja armeijalleni!"
Kuten arvata saattaa, sota syttyi ja pommitusta tuli puolin jos toisin. Siiloista taisteltiin verisesti tankein, helikopterein, hävittäjin ja jalkaväellä. Tappiot oli suuret kummallakin puolella ja tuntui ettei kummankaan puolustus murru mitenkään.
Lopulta kuitenkin Bibin joukot saivat haltuunsa kaikki siilot ja KuliKulin puolustus oli viittä vaille tuhottuna.
" Kohta päästään pojat nauttimaan hyvästä viinistä ja kauniista naisista!" julisti diktaattori joukoilleen motivoidaakseen heidät viimeiseen hyökkäykseen.
Diktaattorilla oli itsellään mielessä KuliKuli presidentin tytär, Riina, joka oli kaunis kuin aamurusko nousuhumalassa. Toisin kuin hänen oma vaimonsa, Raato- Raija jonka naama lähinnä muistutti metsäpaloa jota oli yritetty sammuttaa haarukalla... brrbrrr, oikein puistatti ajatuskin Raato-Raijasta t-paidassa ja shortseissa, yök.
Kun puolustus oli viimein murrettu kävi diktaattori avoautossaan, joukkojen hurratessa, KuliKulin pääkatua pitkin kohti presidentin linnaa. " Kohta päästään hyppimään mättähältä mättähälle " myhäili hän mielessään.
Vaan olipa yllätys suuri kun linnan ovet avattiin. Tyhjä oli kuin Jeesuksen hauta pääsiäisaamuna. " Missä helvetissä kaikki on??"
" - Herrani, täällä näyttäisi olevan maanalainen bunkkeri "
" No ovet auki ja sassiin PRKL!"
"- Eivät aukea ihan helpolla. Titaaniovet varustettuna uusimmalla tekniikalla"
" No räjäyttäkää ne auki "
"- sekin vie aikaa paljon. ja emme tiedä kuinka monta ovea edessämme on saatikka minkä oven takana on presidentti seurueineen"
" Nyt riittää tämä perseily. Aivan sama, räjäyttäkää kaikki paskaksi ja tuhotkaa heidän keskuksen. Meillä riittää nyt viiniä, laulua ja naisia joten anti palaa pojat"
Vaikka presidentin tytär Riina saikin lopulta surmansa kun pojat hieman ylimitoittivat c4:t oviin ei se Diktaattorin päivää enää haitannut. 2 naista kummassakin kainalossa elämä taas hymyili varsinkin kun viini alkoi kihisemään kivasti nupissa.
"Eiköhän näistäkin naisista saada kauniita jahka löydän sen rommivaraston jostain täältä" tuumi diktaattori ja kaatoi lisää viiniä kurkkuunsa.
Sen pituinen se.
-----------------------------------------------------------
Tarinan opetus oli että aina ei hyvä voita ja toivottavasti saitte selvää millaista pelimuotoa hain :)
Jos ette, niin googlella vain BF2142 Titan gamemod niin löytyy.
Pahoittelut kaikille jotka ottivat itseensä kirosanoista ja hieman "ronskista" huumorista sekä kielioppivirheistä. 20h:a jalkeilla tekee tehtävänsä.
Kiitos ja hyvää yötä.
15.03.2011 02:18
#27
elikkäs semmonen tuli tuossa mieleen että vaikka assaultilla tai jollakin olisi kiväärissään laser tähtäin millä voisi merkata omille hävittäjille kohteita.
olisi todella kätevä vaikka jossain tilanteessa missä vihollis squadi olisi menny camppii rakennuksen sisälle ja hävittäjä ei muuten huomaisi että siellä olis omille paljon vastarintaa niin kaivas laserin esiin ja merkkais tuhottavan rakennuksen ja ongelma on pois kartalta :D
Täähän nyt oli jo BF2:ssakin
15.03.2011 07:39
#28
Commander we wish, sniping we know.
Maps are large and filled with snow.
Jets are back and so am I
Ready to shoot and willing to die.
Be a good boy and dont u camp!
Or we'll put a knife on ur back !
If the knife would work and squads were big
It would be easier to kill that dick
Who never leaves his own spot
We need more then just red dot
Balance it well and so shall you
Get us players to join in too
Cause DICE, my friend, you own my soul
Some dogtags and a wishing bone
With that bone I wish to get
Lots of maps and faster jet
---------------------------------------------------------------------------------------
No tulihan kikkare :D
15.03.2011 08:32
#29
elikkäs semmonen tuli tuossa mieleen että vaikka assaultilla tai jollakin olisi kiväärissään laser tähtäin millä voisi merkata omille hävittäjille kohteita.
olisi todella kätevä vaikka jossain tilanteessa missä vihollis squadi olisi menny camppii rakennuksen sisälle ja hävittäjä ei muuten huomaisi että siellä olis omille paljon vastarintaa niin kaivas laserin esiin ja merkkais tuhottavan rakennuksen ja ongelma on pois kartalta :D
Täähän nyt oli jo BF2:ssakin
eipä ole BF2 ja modeista en tiedä kun en ole niitä pelannu mutta siitä olen varma että BF2 ei ole.
15.03.2011 13:52
#30
elikkäs semmonen tuli tuossa mieleen että vaikka assaultilla tai jollakin olisi kiväärissään laser tähtäin millä voisi merkata omille hävittäjille kohteita.
olisi todella kätevä vaikka jossain tilanteessa missä vihollis squadi olisi menny camppii rakennuksen sisälle ja hävittäjä ei muuten huomaisi että siellä olis omille paljon vastarintaa niin kaivas laserin esiin ja merkkais tuhottavan rakennuksen ja ongelma on pois kartalta :D
Täähän nyt oli jo BF2:ssakin
eipä ole BF2 ja modeista en tiedä kun en ole niitä pelannu mutta siitä olen varma että BF2 ei ole.
No eiköhän squad leaderi ja commanderi saanut läväytettyä sen destroy vasaramerkin minne vain. Samalla tärähti keltanen merkkisavu palamaan paikalle.
15.03.2011 14:23
#31
elikkäs semmonen tuli tuossa mieleen että vaikka assaultilla tai jollakin olisi kiväärissään laser tähtäin millä voisi merkata omille hävittäjille kohteita.
olisi todella kätevä vaikka jossain tilanteessa missä vihollis squadi olisi menny camppii rakennuksen sisälle ja hävittäjä ei muuten huomaisi että siellä olis omille paljon vastarintaa niin kaivas laserin esiin ja merkkais tuhottavan rakennuksen ja ongelma on pois kartalta :D
Täähän nyt oli jo BF2:ssakin
eipä ole BF2 ja modeista en tiedä kun en ole niitä pelannu mutta siitä olen varma että BF2 ei ole.
No eiköhän squad leaderi ja commanderi saanut läväytettyä sen destroy vasaramerkin minne vain. Samalla tärähti keltanen merkkisavu palamaan paikalle.
niin toi systeemi mutta itse nyt tarkoitin enempi laser guidedsysteemiä mikä myös vähän avustaisi sitä hävittäjästä ammuttua ohjusta kohteeseen ja sen pystyisi laittamaan muutkin kuin squad leadirit ja näkyisi vain hävittäjien ruudussa merkki.
15.03.2011 14:56
#32
15.03.2011 16:03
#33
"Tehtävänä on antaa palautetta ja toiveita Battlefield 3:n suhteen, mutta EI VAIN KERTOMALLA vaan esittämällä ne mielikuvituksellisella tavalla."
15.03.2011 17:17
#34
Great features to Battlefield 3 would be
-Weapons can be unlocked in the order the player chooses.
pros: -no more angry players that play just to get points to unlock that final goddamn weapon of the class, that owns everybody.
-Weapons will be more stable, and there wont be just one weapon that everybody plays, like the L96A1 sniper rifle in Battlefield 2.
cons: it will be hard to make the weapons so that some people will use that gun and some will use that gun and so on.
-Explosives will not regenerate ammo as fast as normal bullets, or not at all.
pros: -stops "noobtube" spam, rocket launcher spam (you got to hate it when your whole squad gets destroyed by one grenade and a carl gustav shot in Bad Company 2)
- makes people think when to use their grenades and bazooka shots, because if you miss, theres a big chance of you dieing soon after, thus making more skill shot engineers which is exacly what we need more to win a big fight, since there will be vehicles involved.
cons: People will rage that they don't have grenades or RL shots when they need them. But hey, in real war, you just don't find endless ammo boxes that randomly pop out of soldiers ass and give you infinite ammo for your unbreakable bazooka.
-Different kind of ammo, like armor piercing shots for bazookas, the magnum ammo you guys put in BC2 (it rocks), and gas grenades as a choice of grenade. Also the flash bangs in Battlefield 2: Special Ops were really good and useful, and i'm surely not the only one that would actually like them to flash the hell out of ourselves again.
-"Force" the players into teamwork - Give then lots of more points if they get the objectives, and reduced points if the game is just sitting in one place. This will reduce camping, and together with your awesome destruction system (you cant camp for too long, since there wont be anything left to camp behind), campers wont be on the top of the scoreboard. And why do they camp? To be on the top of the scoreboard, so now they have no reason to do it!
-"A game master" - Simply, make a program that controls how often tanks and other vehicles spawn. If the defending team is too overpowered, vehicles will spawn for example 10 seconds faster than usually. Also, it could change weather in-game, making it foggy, rainy of snowing depending on how the battle is going. This could prevent sniper camping, which is a big problem for example in the map "Port Valdez" in Battlefield: Bad Company 2.
Here are a few ideas to improve the gameplay of future Battlefield games. I apologize for my bad english, but i hope you found out the key points of these ideas.
I already have all other Battlefield games, so what i think is that you should ask lots of battlefield players what THEY think was the best part in every battlefield game they own. That way, you will get answers like "health system of BC2, Planes and helicopters in BF2, commanders in bf2 and bf2142, teamwork in titans mode in bf2142" and such.
Oh, and remember. We are in no hurry, i'm sure i'm not the only player that would gladly wait for six months to get a game that has been finished with detail, rather than get an unfinished game that has bugs. Because you guys must know, that the key to a successful game is that IT MUST NOT MAKE THE PLAYERS ANGRY AT ANY TIME. That kills the joy, and has got to be the number one reason for people quiting the game and maybe never playing it again.
I have more ideas, but theres no more space to write them down here.
Päätin sitten ihan rekisteröityä tälle sivulle uudelleen, vanhat tunnukset unohtuneet vaikka sivustoa olen käyttänyt jo kaksi vuotta ennekuin Battlefield.fi muuttui Gaming.fi:ksi.
Ihan hyviä jotkut ideat mutta esim. bc2:ssa magnum ammo oli välttämätön tulitaistelun voittamiseksi ja noob camppereiden siunaus. Myöskin siitä että eihän nuo vikat aseet bc2:sessa olleet parhaita vaan ne jotka avautuivat keskikohdilla..
Team: =BFP=
15.03.2011 18:36
#35
Different kind of ammo, like armor piercing shots for bazookas, the magnum ammo you guys put in BC2 (it rocks), and gas grenades as a choice of grenade. Also the flash bangs in Battlefield 2: Special Ops were really good and useful, and i'm surely not the only one that would actually like them to flash the hell out of ourselves again.
Parempi vaan että jätetään ne ihme panokset joihinkin toisiin peleihin sillä mun mielestä toi BC2:n magnum ammo ja muu häröily oli siihen tosi huono lisäys. Muutenkin saisi kaiken maailman "isompi räjähdysvoima" jne. perkit jättää pois. Flashit nyt voisivat olla ihan hyvä juttu.
15.03.2011 18:48
#36
Enemmän pisteitä tiimikavereiden auttamisesta ja paikojen käppäämisestä jotta tappoja koittavat henkilöt saataisiin pelaamaan kunnolla.
2.
Enemmän mappeja jossa ei ole niin paljon tankkeja apcitä ja muita panssari ajoneuvoja.
3.
Tankkien päällä voisi liikkua nopeammin ettei tarvisi kävellä pitkiä matkoja.
4.
Jeeppeihin ja muihin ajoneuvoihin jonkin lainen odottamis mekanismi joka pakosta laittaa odottamaan muita (erän alussa).
5.
Kuolleiden pelaajien ruumiit pysyy kauemmin maassa näkyvinä.
6.
Räsynuket lentämän kun ampuu singolla jalkaväkeä.
7.
Räsynuket kaatuvan aidommin kun jonkun ampuu.
8.
Veri veren väristä. Ei hiekkaa veren tilalla!!!
9.
Räsynukeilta voi irrota jalka tai muuta vastaavaa.
10.
Luodin reijät näkyy räsynukessa.
11.
MG klass pystyy deplaamaan aseen.
12.
Omille tiimi kavereille parempi varoitus omista miina kentistä.
13.
Miinat voi paikantaa spottaamalla.
14.
portista voi ampua (epätarkasti pistoolilla).
15.
Singolla ampuminen perään paljon hyödyllisempää.
16.
Enemmän erilaisia sinkja tehoiltaan sekä ammus määrältään.
17.
Enemmän aseita.
18.
Osuma risti poistettu.
(Esimerkki tilanne: vihollinen talossa miten saat selville oliko siellä ketään heitä kranaatti ja katso tuleeko osumaristi kun mies haavoittuu).
19.
voi auttaa medikkiä.
(Esim: Toisen maassa olevan kaverin siirtäminen suojaan parannettavaksi.)
(Tai muulla tavalla).
TOIVON HYVÄÄPELIÄ
Toivon että he tekevät yhtä loistavan pelin kuin BF2!
15.03.2011 18:50
#37
15.03.2011 19:15
#38
http://s1118.photobucket.com/albums/k608/Ahlforssi/?action=view¤t=touchdownmod1.png
Peli alkaa. Pelin alussa keskellä on HQ joka pitää vallata, vallannut joukkue koittaa puolustaa sitä tietyn aikaa ja toinen osapuoli koittaa tuhota sen. Ukkeleiden päältä näkee mitä kulkuneuvoja on käytössä ko. taistelussa. Tässä tilanteessa molemmilla osapuolilla on kummallakin yksi LAV25:nen käytössä joka ei tämän kierroksen aikana siis spawnaa toista kertaa. Alueen koko 8km.
http://s1118.photobucket.com/albums/k608/Ahlforssi/?action=view¤t=touchdownmod2.png
ALLIES osapuoli voitti alun jonka seurauksena peli alue siirtyi yhden linjan AXIS osapuolen päätyä kohti. Ajoneuvojen spawnit yms. menee nyt siten, että häviöllä olevalla puolella on se kulkuneuvo jonka kohdalla ukko on plussattuna hävittyjen alueiden määrä, eli tässä tapauksessa ukko on panssarivaunun kohdalla, joten siitä tulee yksi ja hävittyjä alueita on yksi, joten AXIS osapuolella on kaksi panssarivaunua. Voitolla olevalla osapuolella on myös siihen saakka omalta puolelta kulkuneuvot auki, missä vihollisen ukko on, eli ALLIES osapuolikin pääsee käsiksi panssarivaunuun, mutta sillä osapuolella joka on voitolla, ei nouse kertoimet, joka tapauksessa voitolla olevalla osapuolella on käytössä viholliseltä "kaapattu" LAV25 ja heidän oma LAV25 eli tulee siis tilanne 2x Tankkia vs. 2x LAV25 ja 1x Tankki. Pelialueen koko on nyt 14km.
http://s1118.photobucket.com/albums/k608/Ahlforssi/?action=view¤t=touchdownmod3.png
Olen piirtänyt tämän tapahtuma kulun siten, että ALLIES voittaa jokaisen taistelun. Nyt siis Allies on voittanut jo kolmannen peräkkäisen taiston heillä on nyt käytössä yksi Apache AH64, kaksi panssarivaunu ja kaksi LAV25:sta, AXIS osapuolella taas on käytössään 3x Apache AH64 taisteluhelikopteri. Pelialueen koko on nyt 18km.
http://s1118.photobucket.com/albums/k608/Ahlforssi/?action=view¤t=touchdownmod4.png
AXIS osapuoli alkaa eleleen viimeisiä päiviään kun ALLIES osapuolta ei pysäytä mikään. ALLIES osapuolella on nyt ajoneuvoja seuraavasti: 3x LAV25, 2x Abrams m1A1, 2x Apache AH64 ja 1x haupitsi. AXIS osapuolella taas on 3 haupitsia ja 3 LAV25:sta. Alueen koko on nyt jo 20km.
http://s1118.photobucket.com/albums/k608/Ahlforssi/?action=view¤t=touchdownmod5.png
PHErkhele! Njuthan she sjota wastha alkho. Kaikkien BF2 veteraanien unelma. Ainakin häviöllä olevalla osapuolella. AXIS osapuolen kalusto: 4x hävittäjiä ja 4x Abrams tankkeja. Allies osapuolen kalusto: 3x Abrams, 3x LAV25, 2x APACHE, 2x HAUWITSI ja 1x hävittäjä. Alueen koko= 30kilometriä, mukaan mahtuu niitä kallioita ja mehtiä ja katuja ja kyliä kaikille riittää lempitaistelualuetta.
Sitten vähän yleissivistävää tietoo tosta. Elikkä kun peli alkaa, ryntää molemmat pelaajat keskelle ja koittavat vallata sieltä HQ:n, pitkien taisteluiden jälkeen HQ saadaan vallattua ja toinen osapuoli koittaa kiivaasti tuhota sen, jos tuhoaminen ei onnistu, se osapuoli jolla se oli hallussa, voittaa pelin tietyn ajan kuluttua ja ensimmäinen round päättyy ja alotuspaikat siirtyy yhden linjan tai alueen hävinneen joukkueen päätyä kohti. Jos taas HQ saadaan tuhottua, siirtyy linja edelleen sinne nyt hävinneen joukkueen päätyä kohti. Sama jatkuu niin kauan kun tullaan siihen pelitilanteeseen, että taisthellaan elämästä ja khuolemast, eli vihollisen päädystä taisteleen, jollon peliin pomppaa kaksi HQ:ta jotka pitää vallata tai tuhota, tässä tapauksessa jos sattuu sellainen kämmi, että toinen saa toisen ja toinen saa toisen, sen toisen HQ:n pystyy ryöstämään eli valtaamaan itselleen taktisella tai vähemmän taktisella hyökkäyksellä, jollon pelimuoto muistuttaa hetkellisesti vähän lipun ryöstöä. Sitten toisella joukkueella onkin kaksi HQ:ta vallattavana, mutta sen jälkeen niitä ei pysty enään ryöstämään.
Molemmilla osapuolilla on pelissä myös ne pisteet mukana eli tiketit ja näin suamen kielellä liput. Lippujen määrä on pelin alussa 1000 molemmilla ja pelin voittajalla on 2000 pistettä, eli 100 pistettä per vallattu alue.
Ottakaa myös huomioon, että kartasta ei siis ole tulossa 30km pitkää amerikkalaisen jalkapallon kenttää vaan se on tämän pelimuodon periaate jonka takia piirsin pelimuodon sellaiselle kentälle, koska se on siitä helpoin ymmärtää. Peli tapahtuu vallatulla alueella, voitolla oleva osapuoli pääsee kulkemaan niin paljon omaan päätyyn päin kuin on vallattu vihollisen alueesta, eli jos vaikka viholliselta on vallattu kolme aluetta, pääsee voitolla oleva joukkue menemään kolme aluetta omaan päätyyn päin, häviöllä oleva joukkue ei pääse perääntyyn alueen yli, hyökätä se tosin pystyy sinne saakka mihin voitolla oleva joukkue pääsee perääntymään.
Kulkuneuvojen määrä on se mikä on todellinen määrä yhden roundin aikana, eli kun se on kerran tuhottu, eiphä enhää tuu takashi sen rundin aikana. HQ:n voi tuhota miten vain hyväksikäyttämällä frostbite2 moottoria, eli voit vaikka hävittäjällä pommittaa sen paskaks jos joku on osottanu siihen sen IR laaserin josta joku täs aikasemmin puhu, oli muute saatanan hyvä idea ;). Tykit pelissä olis ihan kunnon tykkejä eli hauwitsipitsejä eikä sellaisia, että commander painaa nappia ja jossain räjähtää kohta, eli miehitetyt tykit peliin mukaan.
Sitten vielä noista kulkuneuvoista. Nimesin ne nyt vain kaikki ämerikkalaisiks, mutta tietenkin ne on pelissä sitten oman maansa kulkuneuvoja, venäläisillä bemarit ja MI kopterit kun taas jenkeil noi mitä on merkattukkin. Näinnikkääs.
Jos käy niinkin mahtavasti, että minun ehdotukseni pääsee jatkoon niin voin itse vähän selventää tota kieliasua ja tehdä käännöksen lontooks :p.
15.03.2011 20:49
#39
15.03.2011 21:09
#40
<<1234>>